środa, 27 sierpnia 2014

końcówka lata



Witajcie!
mam dziś dla Was jeszcze trochę migawek z mojego balkonu. Po kwiatach doskonale widać, że jesień tuż tuż... Choć pelargonie kwitną w najlepsze, to hortensje zmieniły już barwy na jesienne. Zerwałam ostatnie pomidory, które dojrzeją już na parapecie w kuchni. No i bez ciepłego koca wieczorami raczej się nie obejdzie. Lato odchodzi... Mimo wszystko słonecznej końcówki wakacji Wam życzę!





















Ps. Konsolka wciąż jest do wzięcia. Może ktoś chętny? :)

10 komentarzy:

  1. i Kinfolka widzę :) uwielbiam :) Pięknie i kwiatowo u Ciebie .. U mnie w temacie kwiatów w tym roku pachnie malizną :(( Ściskam jednak baardzo gorąco ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniś Ja też uwielbiam ten album, a zdjęcia mogłabym oglądać wciąż od nowa :) Ściskam!

      Usuń
  2. mmm ale ładnie..lato rzeczywiście pomalutku się z nami żegna. co zrobić, taka kolej rzeczy.. cudne nostalgiczne zdjęcia zrobiłaś.
    ach ten kinfolk - chodzi za mną dziewczyny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! A Kinfolk jest wspaniały, szczerze polecam, jeśli tak jak ja uwielbiasz albumy ze zdjęciami :)

      Usuń
  3. Ślicznie zdjęcia, a kwiaty cudne, marzy mi się taki balkonik/taras. Pozdrawiam http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kwiaty to już mój drugi nałóg :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. bardzo przytulnie na Twoim balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty masz tam piękny zakątek :) wspaniale rosną Ci kwiaty! widać, że masz do nich rękę i serce :) Konsolka jak stąd! :) pasuje tu idealnie :)

    Słoneczka życzę - bo u mnie go jak na lekarstwo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Wysyłam trochę słońca, u nas dziś pogodnie :)

      Usuń