niedziela, 1 września 2013

leniwa niedziela



17 komentarzy:

  1. Śliczny wrześniowy bukiet;chmiel i czarny bez(tak?) fajnie dopełniają kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to czarny bez. Bukiet kosztował mnie całe 3 zł za pęczek róż (!), a chmiel i bez zerwałam w drodze do domu:)

      Usuń
  2. Cudna kompozycja i przepiękne krzesło!
    Miło u Ciebie zostanę troszkę i się porozglądam:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj balkon, dzisiaj krzesło i bukiet..Piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo, nawet bez wygląda na całkowitego leniwca:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. na tym zdjęciu czas się zatrzymał... a ja życzę dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie niedziele, życzę ich Tobie jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chmiel i bez na ogródku :). Na chmiel mam pomysł, ale to troszkę później :).
    Ale pięknie to wszystko zaaranżowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. od tego czarno-białego zdjęcia nie mogę oderwać wzroku :))
    czy to Ty Natalko???

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Anne, żałuję, ale to nie ja:) To moja ulubiona modelka z dawnych lat, kiedy fascynowałam się portretem i mogłam sama wywoływać zdjęcia w ciemni. Ależ to były fajne czasy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, tak romantycznie, klimatycznie i letnio:)

    OdpowiedzUsuń