sobota, 11 października 2014

jesienne rozdanie


Kochane moje, 
jakoś tak niepostrzeżenie minęły dwa lata jak zaczęłam publikować moje zdjęcia w sieci. Dzięki prowadzeniu bloga, spotkałam się z Waszą ogromną życzliwością i pozytywnym odbiorem mojej skromnej twórczości. Otrzymałam też kilka wspaniałych propozycji współpracy, za które jestem ogromnie wdzięczna. Z niektórymi nawiązałam nawet wirtualne znajomości, a w tym roku zupełnie niespodziewanie udało mi się spotkać z jedną z Was przy kawie (macham do Ciebie Kochana Ewo!:) Okazało się też, że gdzieś tam na drugim końcu Polski mam wirtualną siostrę, która robi czasem dokładnie te same rzeczy co ja, nie wiedząc, że druga robi to samo (ściskam Cię mocno Basiu!:)
Mam dziś dla Was małą niespodziankę, ale najpierw kilka zdjęć :)

















Już się pewnie domyślacie, o co chodzi :) Mam dla jednej z Was widoczną na zdjęciach podłużną glinianą doniczkę w kolorze zielonym. W mojej kuchni pasuje idealnie. Zostawcie komentarz i udostępnijcie u siebie na blogu baner konkursowy z linkiem do tego posta.
Zapisy do 31.10.2014 r. Powodzenia!







69 komentarzy:

  1. Zdjęcia cudowne :-) z przyjemnością przygarnę taką doniczkę :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca tak jak Twój przepełniony stylem blog ;) Pozdrawiam a może będę miała szczęście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnych wieeeelu latek!!! Super rozdanko. Staję w kolejce i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zgłaszam chęć udziału i liczę na szczęśliwy los!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na dalsze lata blogowania. Zapisuje się z nadzieją na wspaniałą doniczkę. Szkoda tylko, ze jak wygram, a wygram na pewno nie będę mogła ułożyć w niej tych cudnych białych dyniek o których marze równie mocno jak o wygranej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdawajkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością wezmę udział :) Zdjęcia jak zwykle cudowne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudna! :) Z chęcią ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Macham i ja :) To było bardzo fajne spotkanie. Miało tylko jedną wadę: było stanowczo za krótkie! Trzeba to koniecznie niebawem powtórzyć
    Ściskam Cię moocnoo i lecę wrzucić baner u siebie
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. ...ale fajniutka! i bardzo fotogeniczna:) Spróbuję i ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej :) Kochana, dziękuję za te słowa :) mam zupełnie takie same odczucia :) Ściskam Cię równie mocno :)
    Cóż za cuda przygarnęłaś znowu? :) pięknie by w nich świeże zioła wyglądały na kuchennym parapecie :)

    gratuluję drugiej rocznicy :) fajnie, że tu jesteś i dzielisz się z nami swoimi wspaniałymi zdjęciami, pięknymi wnętrzami i dobrym słowem... :) No i wytrwałości w blogowaniu na kolejne 52 lata życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji 2-gich urodzin:-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejkę po ta cudną donicę.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcie w nagłówku blogu, dobrze zrobione, wystylizowane i ciekawe przedmioty. Szczególnie urzekły mnie emaliowany imbryk i filiżanka na stópkach - cudo i jakie nietypowe. Wszystkiego najlepszego życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego NAJ.Oczywiście ustawiam się w kolejce:-)))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. to już dwa lata?! :)))) a ile pięknych zdjęć nam pokazałaś :)))
    ale zdecydowanie zawsze mam niedosyt, więc życzę Tobie (i sobie) kolejnych lat blogowania i kolejnych zdjęć, które dają nie tylko inspiracje, ale takie ogromną dawkę estetycznych doznań! (ale mi się napisało ;p)
    Natalia, bardzo się cieszę, że jest takie miejsce w sieci, jak Twój blog :D
    & staję w kolejce po doniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje rocznicy i oczywiście ustawiam się w kolejce do doniczki :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się totalnie w Twoich zdjęciach.
    Ustawiam się w kolejce.
    http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naczynie wprost wymarzone do mojej kuchni (mam meble w kolorze oliwkowo-zielonym) a samo zdjęcie też piękne. Zapisuję się, zawieszam baner na Powoluśku. I czekam. U mnie za kilka dni nowe Candy (trochę powieje Brytanią) - zajrzyj w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia ! , donice cudne , zapisuję sie i ja ,życząc nastepnych latek z pięknymi kadrami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie że nie przegapiłam rozdania bo doniczka wspaniala! dołaczam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako imienniczka zapisuje się do zabawy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję i życzę kolejnych pięknych i inspirujących lat w blogowej wiosce :) To niesamowite ile blog daje możliwości i ile cudownych znajomości z sobą niesie, prawda? :))) Z miłą chęcią zapiszę się do zabawy. uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Twój blog trafiłam dziś bardzo przypadkiem , ale już po pierwszych fotkach widzę, że zagoszczę na dłużej - bardzo miłe klimaty, absolutnie moja bajka - a i chętnie podpiszę się pod rozdawajką ) doniczka śliczna.
    W wolnej chwili zapraszam w moje blogowe progi, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w ogonku:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie mogę przegapić takiej świetnej rozdawajki :-). Ja bym bardzo z jedną białą dynią przygarnęła. Ustawiam sie i cierpliwie czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Zdjęcia są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna donica. Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gliniane cudo, w sam raz na kuchenny parapet. Nie pozostaje mi nic innego, jak wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem tu pierwszy raz i juz zakochałam się w banerku:)
    Oczywiście zapisuję się na candy może poszczęsci mi się na początek:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje od dawna, ale do tej pory nie komentowałam. Rozdawajka i te piękne dynie mnie oczarowały. Pozwolę sobie i ja powalczyć o nagrodę- z 1 dyńki nawet bym się cieszyła jak gwizdek :p Bloga nie prowadzę, więc banerek umieszczam na fb :)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym tu u Ciebie przygarnęła wszystko! Bo jest tu to , co uwielbiam! Nawet ten cudny odrapany taborecik!:)
    Staję w długiej kolejce, ale może...:)
    Banerek u mnie na blogu, a ja idę dalej zwiedzać. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ta donica :) Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie jakoś tak niepostrzeżenie mijają nam dni, miesiące, lata... A my coraz młodsi ;-), coraz więcej pomysłów, planów... Kolejnych(2 do potęgi n-tej) lat blogowania i mnóstwa kreatywnych pomysłów i inspiracji.

    A jeśli nie-bloggerzy też mogą zgłosić się do kolejki po doniczkę - to się ustawiam... Byłaby idealna do naszej małej białej kuchni ( a jakże) :-) Jeśli nie - to i tak będę tu zaglądać :-)
    Pozdrawiam KroolkA

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerzę gratuluję:) i ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam
    http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. trafiłam do Ciebie dziś całkiem przypadkiem i zostaję na dłużej:):):) zgłaszam chęć udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Natalia, to już dwa lata! Jak dobrze, że są takie piękne miejsca w sieci, do których można wpaść po inspiracje. Wiesz pewnie, ale i tak napiszę, że lubię bardzo :) Doniczki wyjątkowe, zaraz wieszam u siebie banerek, ale nie zajmuję innym miejsca w kolejce tylko dlatego, że tonę w ilości przedmiotów :) Zresztą pewne małe cudeńko już od Ciebie dostałam. Teraz ma swoje miejsce na oknie, ale jeszcze chwilka i stanie w domu na stole ;) A ja zerkam i zaglądam do Ciebie, czekając na kolejne wpisy i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zwiększam statystykę kolejkową :)

    OdpowiedzUsuń
  39. doniczka w moim stylu, ustawiam się i trzymam kciuki, zdjęcia przepiękne :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo stylowa, fajna doniczka. Szybko się ustawiam i Ja

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię ten odcień zieleni, więc zgłaszam się z przyjemnością. :)

    Banerek na: http://homepilatanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy, ale myslę, że będę często zaglądać. Piękne zdjęcia robisz. A doniczka śliczna - może mi się poszczęści tym razem? Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  43. Bloga nie mam, ale udostępniłam info o konkursie na fb (https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/311021909095144).

    Nagroda jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuje sie w kolejce. Pozdrawiam goraco.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też chętnie ustawie się w kolejce.Pozdrawiam Magda B.
    Banerek na http://wborowkowymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja ustawiam się w kolejce i liczę na swoje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości na dalsze lata blogowania :)))
    świetna doniczka więc z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)
    Baner: http://aleksandrowemysli.blogspot.com/p/wasze-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj, przepiękne zdjęcia, staję w kolejce po tak śliczną doniczkę , banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję i życzę dalszych świetnych lat blogowania !!!
    I oczywiście ustawiam się po śliczną doniczkę, która bardzo mi przypadła do gustu :)
    Zapraszam też przy okazji do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta śliczna doniczka idealnie pasuje do mojej szafki w kuchni. Zapisuję się w kolejce do losowania. Link i banner na moim blogu http://dompodbrzoza.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję stażu :) Gliniana donice jest rewelacyjna! Pozdrawiam serdecznie i czekam na szczęśliwy los! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przyłączam się ... z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Donicę zostawiam dla innych, ja zostaję obserwatorem bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ooo, i ja bardzo chętnie wezmę udział

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj, nie wiem czy mogę dołączyć do osób chcących wygrać te cuda, ponieważ do tej pory nie byłam Twoją czytelniczką, bowiem dopiero tutaj trafiłam po raz pierwszy... Ale, co istotne, na pewno zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się, piekne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Wszystkiego Dobrego!:)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  59. oj, spoznilam sie o kilka dni... trudno... ale wpadly mi w oko te Twoje biale dodatki :-) Mam na mysli MUG i dzbaneczek, ktore widenieja na zdjeciu konkursowym. Czy zdradzisz prosze skad je masz, gdzie mozna takie zakupic?

    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zdradzę:) Kupiłam je przed laty w nieistniejącym już niestety sklepie Flo. Pozdrawiam!

      Usuń
  60. ojej :-( jaka szkoda. Piekne sa :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Rocznicowe pozdrowienia. Donica jest w kolorze blaszanych dodatków, które mam na balkonie, więc z nadzieją zapisuję się na listę.

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna! Choć nie mam szczęścia w tych zabawach, zapiszę się w kolejce a co :) Gratuluję rocznicy tym bardziej, że też właśnie taką obchodzę więc może i Ty do mnie wpadniesz na candy? zapraszam! Dora

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam takie gadżety... ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie
    http://uoliuoli.blogspot.com/2015/10/rocznica.html
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  64. Strasznie mi się podoba ta donica ! Oczywiście staje w kolejce :)
    baner wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, czy żadna z Was nie przeczytała, że to rozdanie było w 2014 r. ?...

      Usuń
    2. O fak :) dzięki a miała być tak fajnie :)

      Usuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń