środa, 15 stycznia 2014

marchewkowe



ktoś ma ochotę na kawałek domowego ciasta? :))





20 komentarzy:

  1. A ty jak zwykle robisz smaka zdjeciami,a teraz jeszcze to ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, ciasto wspaniałe, zdjęcia cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasto marchewkowe, po raz kolejny sprawdza się powiedzenie, że w prostocie drzemie smak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chętnie skuszę się na kawałek ;) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i zrobiłam się głodna przez Ciebie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo chętnie:) marchewkowe mm...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę ;-). Nawet dużą ;-). A po tych zdjęciach to nawet ogromną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kusisz ciastem, a dopiero co zjadłam tabliczkę gorzkiej czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, trzeba sobie jakoś osładzać życie:) Co tam jedna tabliczka, czasem i dwie to za mało :)))

      Usuń
  9. a z przyjemnością kawałeczek poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam bardzo lubie zagladac na twoja strone prosze o jedno nie umieszczaj zdjec ciast bez przepisow bo ciezko dotrwac do konca posta. pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń