niedziela, 22 listopada 2015

kuchnia od nowa



o tej porze roku to moje ulubione miejsce w domu. Już niedługo, na początku grudnia, będziecie mogli ją zobaczyć w trochę szerszym kadrze :)
W weekendy zamiast leżenia pod kocem zazwyczaj wybieram opcję, aby upiec coś słodkiego. To mój wypróbowany sposób na jesienną szarugę.
Póki co rozważam zakup szerokokątnego obiektywu, marzy mi się stałka z jasnym światłem, do mojej lustrzanki Sony, ma ktoś może jakieś namiary na coś w cenie, która mnie nie zrujnuje? Mam z tym zagwozdkę, inwestować w porządny obiektyw, czy w nowe body z jakimś obiektywem kitowym, ale gorszym jakościowo?











12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Masz rację, w jesienne szarugi kuchnia jest chyba najbardziej przyjaznym miejscem w domu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie , a ta filiżanka cudo ! gdzie ją dostałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należała do mojej Babci, przywiozłam ją razem z kredensem :)

      Usuń
    2. piekna paiątka rodzinna :)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Twojej kuchni w obiektywie reporterów MjM :)

    Kupiłabym obiektyw do Twojego Sony - ja kitowego nie używam wcale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kuchnia podoba mi się blat :) Co do aparatu to ja właśnie również zastanawiam się nad kupnem zwłaszcza teraz na święta... można sobie zrobić prezent i zaszaleć. Ale zastanawiam się nad Nikonem a Sony...
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie u Ciebie.. Twoją kuchnię mogłabym oglądać na okrągło, wiesz?
    co do obiektywu na pewno wybierzesz taki, że zdjęcia będą jeszcze lepsze! choć nie wiem czy to możliwe ;)
    buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalio, widziałam zdjęcia w MM.Piękna kuchnia.... i fajnie Was zobaczyć. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń