środa, 30 kwietnia 2014

zapowiedź



Witam po przerwie:) Dziś tak w biegu mam dla Was małą zajawkę z odmalowaną komodą w roli głównej. To był mój pierwszy samodzielny zakup, wypatrzyłam ją w komisie, stała w ciemnym kącie i nie było na nią chętnego. Jak się później okazało, komoda jest w całości z litego drewna! Na początku była pomalowana ciemną lakierobejcą, jednak od kiedy stoi w dziecięcym pokoju nie dawała mi spokoju. Długo czekała na metamorfozę, aż w końcu udało się. Oto efekty :) 




Ps. Zapomniałabym, udanej majówki!

11 komentarzy:

  1. Piękna jest! Kolor świetny i jak dokładnie pomalowana :). Szukam orygialnej komody,dobrze, że sie wiosna zaczęła, zarzyjaźniony targ taroci ruszy znowu pełną parą ;).
    Miłego wieczoru i udanego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko! Długo chodziłam za tym kolorem, nawet pierwotnie kupiłam farbę turkusową, ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie :) Trzymam kciuki za Twoje poszukiwania :)

      Usuń
  2. piękna i ten kolor ... Ja chyba nic tak dokładnie i starannie nie pomalowałam :(( Pozdrawiam prawie majowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, Moni... ja też nie! To dzieło Męża, który potrafi przywrócić do życia każdy mebel :))) Buziaki :)

      Usuń
  3. Wygląda świetnie. Doskonale pomalowana i ten kolor jest niesamowicie sympatyczny :) Bardzo mi się podoba, a nie lubię niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężu jeśli to czytasz, pewnie pękasz z dumy :)) A ile namarudził, zanim ją pomalował :D))) Dziękuję Lillo, ja polubiłam niebieski całkiem niedawno i nie mogę przestać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny niebieski kolor i te gałeczki cudne. Odpoczywaj Natalia, pięknej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mebel, kolor i gałeczki! :D Udanej majówki :)
    (u nas śnieg pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna :) kolor, gałeczki, no i ten ponętny kształt komody :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny, niecodzienny kolor komody, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak piękna, biorę :) Piękne są Twoje wszystkie zdjęcia na blogu. Cudowne, nie mogę się napatrzyć. Zapraszam też do siebie. Będzie mi bardzo miło :) http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń