czwartek, 6 marca 2014

czwartek


...czyli kuchennych skarbów ciąg dalszy.






24 komentarze:

  1. pięknie,nic tylko gotować. Mam taki sam syfon, a maszynka do mięsa u moich rodziców:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam taką wagę u moich Dziadków, ale moi Dziadkowie lubią robić porządki... i już jej nie ma :(
    miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie moje kolorki !!!!!!!!!!!!!!!!!! Piękne wszystko !!!!!!!! i zachwycać się będę jeszcze przez chwilkę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Ty aby czasem jakiegoś tajemnego stryszku ze skarbami nie odkryłaś Natalio?:):) Śliczne!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby :) Maszynkę i obtłuczony durszlak Tata znalazł ostatnio na strychu, a syfon wypatrzyłam kiedyś w komisie. Pan zażyczył sobie za niego dodatkowo 5 zł na piwko :)

      Usuń
  5. Ale to wszystko ładnie u Ciebie wygląda :) Te turkusy i niebieskości :) jak w niebie :D
    Taką wagę miałam jeszcze kilka lat temu - niestety nie była tak ładna jak Twoja (była obrzydliwie zielono-żółta) i nie tak dobrze zachowana. Pordzewiała. Wyrzuciłam ją.

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, niestety ta waga nie należy do mnie, jest wypożyczona, więc jak gdzieś taką wypatrzysz, to proszę pamiętaj też o mnie :))

      Usuń
    2. Będę pamiętać :)

      Usuń
  6. Znajdź różnice, świetna myśl :) Dziękuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wszystko wyeksponowane. Prawdziwe skarby.Tylko pomarzyć pozostaje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia pięknie - waga, ceramika, emalia i ta niebieska puszka - sama ją pomalowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To stara puszka po cukrze, malowałam farbą w sprayu.

      Usuń
    2. Cukier w takiej puszce teraz... to byłoby coś;)

      Usuń
  9. Piękne kolory i piękne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne przedmioty masz! Waga w mięcie i metalowy niebieściutki pojemnik bajka. Kocham też te syfony, ale mój nie ma tak intensywnego koloru. Zazdroszczę straaaaaaaaaasznie :-))))). Pięknie sfotografowane.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co powie Dagmara, ale ja mówię, że kolor niebieski w kuchni to jest to!
    piękne dodatki :) i kubek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. HeLoŁ, Natalio, jakie piękne!!!!!!! Wypożyczysz...????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  14. obejrzałam kochana Twojego bloga prawie w całości. I jestem pod ogromnym wrażeniem piękna tych zdjęć. No takie cuda, nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń